ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Η ΚΕΔΕ στην παρουσίαση του προγράμματος του υπουργείο Ενέργειας για το Ταμείο Ανάκαμψης

Η Γενική Γραμματεία Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας διοργανώνει την παρουσίαση του προγράμματος...

Τελεταία Νέα