«Η ΔΕΗ δεν μπορεί πλέον να απορροφά τις επιβαρύνσεις. Χρειάζεται αύξηση στα τιμολόγια η οποία θα είναι όσο το δυνατόν μικρότερη και δικαιότερη», δήλωσε...
Την έκδοση των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος της ΔΕΗ ανά μήνα και όχι ανά δίμηνο που ισχύει σήμερα προτείνει ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας...