Υπουργείο Υγείας: Με την εκδήλωση στην Λαμία, ολοκληρώθηκε μια σειρά επιτυχημένων δράσεων που πραγματοποιήθηκαν τον φετινό Οκτώβριο σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, στο πλαίσιο...
Υπουργείο Υγείας: H Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη και ο πρύτανης του Ε.Κ.Π.Α. καθηγητή, κ. Γεράσιμος Σιάσος υπέγραψαν προγραμματική συμφωνία μεταξύ του Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού και...