BLACK OUT

Δήμος Αθηναίων: Επιστολή Δούκα για την κάλυψη ενεργειακών αναγκών του Δήμου και την αποφυγή black out

Δήμος Αθηναίων: Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, απέστειλε επιστολή στον Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου, τον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο ΑΔΜΗΕ, Μανούσο Μανουσάκη,...

Τελεταία Νέα