Περιφέρεια ΑΜΘ: Σε έντονους τόνους έλαβε χώρα η αντιπαράθεση μεταξύ του Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης κ. Μανώλη Ταπατζά και του Περιφερειακού Συμβούλου της παράταξης της «Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης» (και πρώην Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης) κ. Νίκου Τσαλικίδη, με θέμα τη δημιουργία και διαχείριση λογαριασμών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τον δεύτερο να κατηγορεί τον πρώτο για αλόγιστη σπατάλη δημοσίου χρήματος.
Το θέμα των λογαριασμών όμως γρήγορα επεκτάθηκε στη γενική πολιτική της ΠΕ Ροδόπης για τον τουρισμό, με τους δύο άντρες να ανταλλάσσουν κατηγορίες τόσο για την έλευση τριών παρουσιαστών στο πλαίσιο της ίδιας χρηματοδότησης, αλλά και τα πεπραγμένα (ή έλλειψη αυτών κατά τον κ. Ταπατζά) της προηγούμενης διοίκησης στον τομέα του Τουρισμού. Στο επίκεντρο της κριτικής του κ. Τσαλικίδη βρέθηκε η απόφαση απευθείας ανάθεσης της ΠΕ Ροδόπης για τη δημιουργία και διαχείριση λογαριασμών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τον περιφερειακό σύμβουλο να τονίζει πως «η διάθεση 6.200 ευρώ για δύο απλούς λογαριασμούς social media προκαλεί εύλογα ερωτήματα για τη σκοπιμότητα και την αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης δαπάνης».
Ο κ. Τσαλικίδης επιφυλάχθηκε, για ερωτήσεις και για τις υπόλοιπες δράσεις της πράξης που αγγίζουν το ποσό των 28.000 ευρώ, αφήνοντας παρόλα αυτά αιχμές δηλώνοντας πως «ήδη εγείρονται διάφορα ερωτήματα περί της προβολής της Ροδόπης από τους influencers αλλά και της ανάπτυξης του τουριστικού ρεύματος (αν και εφόσον επιτεύχθηκε)».

Στοχευμένες και στρατηγικές πρωτοβουλίες
Ο κ. Ταπατζάς στην απάντησή του αναφέρθηκε αναλυτικά σε όλες τις δράσεις της πράξης και όχι μόνο σε αυτές που αναφέρθηκε ο κ. Τσαλικίδης, ξεκινώντας με την ρητορική ερώτηση αν ο δεύτερος επιθυμεί ή όχι τουρισμό, αν θέλει πράξεις ή είναι οπαδός της απραξίας, θεωρώντας πως τα πεπραγμένα της θητείας του στη διοίκηση είναι η πιο πειστική απάντηση για τους πολίτες. «Προκαλεί αλγεινή εντύπωση, τη στιγμή που η Ροδόπη βρίσκεται σε καθεστώς ασφυκτικής ανάγκης για έργα και δράσεις με προστιθέμενη αξία, εσείς αντί να συνταχθείτε σε αυτόν τον σκοπό, επιλέγετε να επιτεθείτε σε μια καινοτόμα ενέργεια που επιλέξαμε για τον τομέα του τουρισμού» ανέφερε, στηλιτεύοντας την κριτική του κ Τσαλικίδη ακόμα και σε έργα που θα έπρεπε να ξεκινήσουν κατά την θητεία του όμως προχώρησε η νυν διοίκηση.
Ειδικά για το θέμα της σύμβασης και του τουρισμού, τόνισε πως η σημερινή διοίκηση δεν ήρθε για να επαναλάβει παλιές πολιτικές, αλλά να χτίσει στρατηγική με ενέργειες και δράσεις που αναδεικνύουν τον τόπο μας, δημιουργούν αξία για τους ανθρώπους και αφήνουν αποτύπωμα διάρκειας.

Όταν λοιπόν τα ίδια κάθε χρόνο δεν φέρνουν αποτελέσματα, θεωρεί πως πρέπει να αλλάξουν οι τεχνικές για να φέρουν φρέσκα αποτελέσματα. Όσο για τον ισχυρισμό για αλόγιστη σπατάλη δημοσίου χρήματος, τον θεωρεί αβάσιμο και προκλητικό, που δεν τεκμηριώνεται με κανένα απτό στοιχείο, επιστρέφοντας τον στον κ. Τσαλικίδη που «αλόγιστα διοικούσατε, αλόγιστα δαπανούσατε, αλόγιστα ενεργούσατε», χωρίς να δημιουργήσει όλα τα χρόνια ενεργή ούτε μία επίσημη σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα για την ενημέρωση των πολιτών της ΠΕ Ροδόπης.
Η σύμβαση, τόνισε, πρόκειται για στοχευμένη πρωτοβουλία που μετατρέπει το δημόσιο χρήμα σε εργαλείο ανάπτυξης. Είναι μια ενέργεια που επιδιώκει την αποτελεσματική προβολή και ενημέρωση των πολιτών για σημαντικά ζητήματα που αφορούν την Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης.
«Εκτός και αν τα προφίλ που χρησιμοποιείται σήμερα σκόπιμα για να παραπλανάτε τους πολίτες, πιστεύετε ότι συνιστούν επίσημη ενημέρωση». Αφού κατηγόρησε τον κ. Τσαλικίδη πως συστηματικά και σκόπιμα αποφεύγει την ουσία, παρουσίασε στη συνέχεια το σχέδιό τους για την σύμβαση των 28.000 ευρώ, που αφορά την παραγωγή περιεχομένου με τους παρουσιαστές, αλλά και την παραγωγή περιεχομένου με επίκεντρο τη Ροδόπη, την στρατηγική δημιουργία, διαχείριση και την προβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για 6 μήνες και την διοργάνωση τουρνουά μπάσκετ στο Φανάρι, με παράλληλη ενίσχυση του Αθλητικού Ομίλου Φαναρίου με μπάλες και ιματισμό.
Αφού ανέλυσε εξαντλητικά όλες τις ενότητες, τόνισε πως η ΠΑΜΘ και η ΠΕ Ροδόπης υιοθετούν στρατηγικές που στηρίζονται σε καινοτόμες και τεκμηριωμένες πρακτικές προβολής, με σκοπό όχι τη δημιουργία πρόσκαιρων εντυπώσεων, αλλά τη συστηματική ενίσχυση της εξωστρέφειας με απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα, αξιοποιώντας πλήρως τα σύγχρονα εργαλεία της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ: στοχευμένη ψηφιακή διαφήμιση, περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, διαχείριση περιεχομένου και τεχνολογίες προσαρμοσμένες σε σύγχρονα πρότυπα.
Οι επιλογές αυτές βασίζονται σε επιστημονικές μεθόδους ανάλυσης κοινού, αξιολόγησης κόστους οφέλους και στρατηγικής τοποθέτησης της Ροδόπης σε τομείς όπως ο τουρισμός, ο πολιτισμός και η επιχειρηματικότητα.
Η Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης, τόνισε, σχεδιάζει κάθε δράση με σεβασμό στην ορθολογική αξιοποίηση των δημοσίων πόρων, και παραμένει ανοικτή σε όλες τις συνεργασίες και τις προτάσεις που μπορούν να ενισχύσουν την εικόνα και τη θέση της Ροδόπης ώστε να αναδειχθεί στο ρόλο που της αξίζει.
Αντιπαράθεση, τηλεπερσόνες και μαγκιές
Ακολούθησε έντονη αντιπαράθεση μεταξύ του κ. Τσαλικίδη και του κ. Ταπατζά, με τον πρώτο να μιλά για επιθετικότητα και εκνευρισμό του δεύτερου που υποδηλώνει ενοχή, ενώ του ανέφερε πως έχει εκτεθεί τόσο τοπικά όσο και στην Αθήνα. Τα στοιχεία δείχνουν μια πληρωμένη βιτρίνα για να φαίνεται, υπογράμμισε, τονίζοντας πως «εμένα να μην μου πουλάτε μαγκιά, περιμένουμε απαντήσεις, εμείς δεν εκπροσωπούμε τον εαυτό μας, αλλά κάποιες χιλιάδες» σημείωσε, ζητώντας του να απαντά ευθέως, υπευθύνως και με σοβαρότητα, ενώ μίλησε για μαρτυρίες που λένε ότι «οι τηλεπερσόνες που φέρατε κατηγόρησαν την περιοχή στην Αθήνα»..
Απαντώντας ο κ. Ταπατζάς τόνισε πως ο πολιτικός αμοραλισμός είναι χειρότερος από την ανηθικότητα, καθώς βασίζεται στο δόγμα ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και νομιμοποιεί και το πιο αθέμιτο μέσο για την επίτευξη του στόχου, που για τον κ. Τσαλικίδη είναι να μείνει στην επικαιρότητα, αποσκοπώντας σε πολιτικά οφέλη. Κλείνοντας ο κ. Ταπατζάς τόνισε πως κατά τη θητεία του κ. Τσαλικίδη, η ΠΕ Ροδόπη λειτουργούσε στον αυτόματο, με τον ίδιο απλό θεατή στις φοβικές επιλογές του κ. Μέτιου, θυμίζοντας δαπάνες συμμετοχής της ΠΑΜΘ σε εκθέσεις χιλιάδων ευρώ, αλλά και σε πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Πηγή: www.paratiritis-news.gr

