Μονεμβασιά: Τέλος στα χρόνια προβλήματα – Νέα υδρευτική γεώτρηση στην Ελίκα

Ακολουθήστε μας

Μονεμβασιά: Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας υδρευτικής γεώτρησης στη θέση «Άγιος Γεώργιος» της Μονεμβασιάς δίνοντας λύση στα διαχρονικά προβλήματα υδροδότησης της περιοχής.

Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Μονεμβασιάς, Ηρακλή Τριχείλη, από τις επίσημες δοκιμαστικές αντλήσεις προέκυψε εκμεταλλεύσιμη παροχή ύδατος που αγγίζει τα 20 κυβικά μέτρα ανά ώρα (κ.μ./ώρα).

Με την άμεση σύνδεση του έργου στο υφιστάμενο δίκτυο ύδρευσης, εξασφαλίζεται σταθερή και ποιοτική παροχή νερού για όλους τους κατοίκους της Κοινότητας και τους επισκέπτες της περιοχής.

Τελευταία Νέα

Ανασχηματισμός: Κώτσηρας στη θέση Κυρανάκη στο Μεταφορών – Παραμένει εκπρόσωπος ο Μαρινάκης

Επισπεύθηκε τελικά ο μίνι ανασχηματισμός στο κυβερνητικό σχήμα και οι μετακινήσεις...

Σχετικά Άρθρα

Δημοφιλείς Κατηγορίες