Συνεχίζονται οι εργασίες για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στους σταθμούς του Μετρό.
Σήμερα Σάββατο 18 και αύριο Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου κλείνουν οι σταθμοί «Σύνταγμα», «Αργυρούπολη», «Νομισματοκοπείο» και «Δουκίσσης Πλακεντίας».
Ο σταθμός Σύνταγμα θα είναι κλειστός και τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.
