Στη δημιουργία ενός νέου πάρκου προχωρά ο δήμαρχος Λυκόβρυσης-Πεύκης κ. Μάριος Ψυχάλης. Όπως ανέφερε σε πρόσφατη ανάρτησή του στο Facebook προ των πυλών βρίσκεται ένας ακόμη χώρος πρασίνου.
Λυκόβρυση-Πεύκη: Η ανάρτηση του Μάριου Ψυχάλη
Ένας ακόμα νέος χώρος πρασίνου στο Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης!
Κατασκευάζουμε νέο πάρκο με φύτευση δέντρων, γκαζόν, πεζοδρόμια, φωτισμό και χώρο αναψυχής στο Δήμο μας!
Ούτε την Κυριακή δεν σταματάμε, με σκοπό να παρέχουμε έναν όμορφο Δήμο στους κατοίκους μας!
![]()
Έρχονται 2 νέες αναπλάσεις σε κοινόχρηστους χώρους μέσα στο 2026!

