Δήμος Σαρωνικού: «Ο Δήμος Σαρωνικού είναι και θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή» αναφέρει σε ανάρτηση του ο Δήμαρχος Σαρωνικού, Δημήτρης Παπαχρήστου και ανακοίνωσε μέτρα στήριξης των πληγέντων από τις πρόσφατες πυρκαγιές.
«Συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό τους καθαρισμούς, τις παρεμβάσεις και τις εργασίες αποκατάστασης στην πληγείσα περιοχή. Η έμπρακτη στήριξη των συμπολιτών μας είναι για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα» τονίζει επίσης στην ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Νέα δέσμη μέτρων για τους κατοίκους του Θυμαριού
Ο Δήμαρχος Σαρωνικού ανακοίνωσε την απαλλαγή των κατοίκων του Θυμαριού από τα δημοτικά τέλη καθώς και:
- 50% μείωση στο τιμολόγιο του νερού για το τρέχον τετράμηνο
- Δωρεάν αποκομιδή ογκωδών και κλαδεμάτων από τα συνεργεία μας
- Εργασίες κάθε είδους για την ανακούφιση των πληγέντων
«Τα μέτρα αυτά έρχονται να ενισχύσουν όσα σχεδιάσαμε και δρομολογήσαμε μετά τη σύσκεψη με τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας» υποστηρίζει καταλήγοντας ο Δήμαρχος Σαρωνικού. Για μια ακόμη φορά η τοπική αυτοδιοίκηση στέκεται δίπλα στον πολίτη, όπως έχει κάνει και στο παρελθόν, τόσο κατά την διάρκεια της πανδημίας, όσο και της ενεργειακής κρίσης.
