Δήμος Κισσάμου: Έφυγε χθες, Δευτέρα, από τη ζωή ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Χαιρεθιανών Κισάμου Γιώργος Θεοδωρογλάκης, βυθίζοντας στο πένθος το Δήμο Κισσάμου.
Για τον θάνατό του ο Δήμος Κισσάμου εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε το θάνατο του αγαπητού φίλου και συναδέλφου στην Αυτοδιοίκηση, προέδρου του τοπικού συμβουλίου Χαιρεθιανών, Γιώργου Θεοδωρογλάκη.
Ο Γιώργος υπηρέτησε τον τόπο του επί πολλά έτη, ήταν ενεργός μέχρι και την τελευταία ώρα και δεν έπαψε ποτέ να ενδιαφέρεται για τα κοινά, προσπαθώντας να συμβάλει στην ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας της ζωής των συγχωριανών του.
Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

