Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης: «Φροντίζουμε το βουνό μας» – Νέο εθελοντικό ραντεβού στον Υμηττό την Κυριακή 15/06

Ακολουθήστε μας

Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης: Ένα νέο εθελοντικό ραντεβού διοργανώνεται στον Υμηττό, την Κυριακή 15 Ιουνίου 2025 και ώρα 18:30, στο Πυροφυλάκιο Αργυρούπολης (Κιάφας & Διγενή Ακρίτα).

Σε συνέχεια των αναδασώσεων που έχουν ήδη γίνει και λόγω των αυξημένων θερμοκρασιών, η δράση έχει σκοπό το πότισμα των δέντρων και την φροντίδα των σημείων που πρασινίζουν το βουνό.

Η δράση θα περιλαμβάνει:

Καθάρισμα σκουπιδιών
Πότισμα των δέντρων
Φροντίδα των αδέσποτων ζώων και τα ζώων του βουνού δίνοντας τροφή και νερό
Παρατήρηση για τυχόν κακόβουλες κινήσεις κατά του βουνού ή των ζώων
Η δράση διοργανώνεται από τον Δήμο Ελληνικού – Αργυρούπολης και το Σώμα Εθελοντών σε συνεργασία με την Εθελοντική Ομάδα Δασοπροστασίας Πυρόσβεσης του Δήμου (ΕΟΔΠΕΑ), την Κίνηση Γυναικών (ΚΙΓΕΑ), την Φιλοζωική Παρέμβαση, τον Σύλλογο Κωνσταντινουπολιτών και Μικρασιατών, την Αδελφότητα Ηπειρωτών Αργυρούπολης, τον Σύλλογο Δρομέων ΕΥΚΛΗΣ και την Εθελοντική Ομάδα Let’s Do it Greece.

«Το βουνό είναι η ανάσα η δική μας και πολλών άλλων πλασμάτων που ζουν σε αυτό. Να είσαι εκεί», δηλώνει η Φιλοζωική Παρέμβαση.

Τελευταία Νέα

Καιρός: «Βόμβες» Μαρουσάκη για αλλαγή σκηνικού – Εβδομάδα με έντονη αστάθεια, νέα άνοδος της θερμοκρασίας

Εβδομάδα με έντονο καιρικό «μίγμα» αναμένεται, σύμφωνα με τον...

Δημοσκόπηση Interview: Πρώτη η Νέα Δημοκρατία, δεύτερη η ΕΛ.Α.Σ. Τσίπρα – Οκτώ κόμματα πάνω από το όριο εισόδου στη Βουλή

Προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας καταγράφει νέα δημοσκόπηση της Interview για την...

Πανελλαδικές 2026: Αντίστροφη μέτρηση για τις Βάσεις – Πότε θα ανακοινωθούν

Με τα ειδικά μαθήματα συνεχίζονται οι Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026...

Σχετικά Άρθρα

Δημοφιλείς Κατηγορίες